DC Yhdistys ry. - DC Association
Suomeksi

Jäsenlentojen varaaminen ja kalenteri

Paikkatilanne ja lentojen varaaminen

Avaa varauslomake klikkaamalla lennon nimitekstiä lentolistasta. Täytä lomake huolellisesti.  Varattuasi ja maksettuasi saat sähköpostiisi lennon tiedot ja peruutuslinkin. Löydät lisätietoja klikkaamalla lennon kohdalla info -kuvaketta.  Muutokset lentoihin ja niiden aikatauluihin ovat mahdollisia, ilmoitamme niistä sähköpostilla.

Alle 2v lapset voivat tulla mukaan lennolle huoltajan sylissä, heille ei varata omaa paikkaa eikä heiltä peritä lentomaksua. Sylilapsesta tulee ilmoittaa nimi ja sukunimi varauksen lisätiedoissa ja sähköpostilla lennot@dc-ry.fi.
Lue lentojen tarkemmat ehdot täältä

Lentokausi

Normaalisti lentokausi alkaa huhti-toukokuun vaihteessa ja päättyy syys-lokakuun vaihteessa. Vuoden lentokalenterin runko ja ensimmäiset lennot julkaistaan maalis-huhtikuulla. Lento-ohjelma täydentyy lentokauden aikana, uusia lentoja lisätään tarpeen mukaan.

Jäsenyys

Kaikki DC-yhdistyksen lennot edellyttävät yhdistyksen jäsenyyttä. Jos et ole vielä jäsen, voit anoa jäsenyyttä lennonvarauksen yhteydessä ruksimalla sopivan vaihtoehdon varauslomakkeella. Uusien jäsenten jäsenmaksu peritään lentomaksun yhteydessä.

Lentojen hinnat ja maksaminen

Noin 25-30 minuutin paikallislennon hinta riippuu lentopaikasta. Hinta voi vaihdella 75,00 – 100,00 €.
Lentojen hinnat riippuvat lennon kestosta, välilaskujen määrästä, yöpymisestä, navigointimaksuista, kenttämaksuista, polttoaineen hinnasta, yms.
Hinnan löydät klikkaamalla lennon kohdalla info -kuvaketta (pieni pyöreä sininen, jossa i).
Lennon hinta ei sisällä jäsenmaksua eikä mahdollista majoitusta tai maakuljetuksia.
Jos haet samalla jäsenyyttä, jäsenmaksu lisätään maksettavaan summaan.

Olemme ottaneet käyttöön pankki-, kortti- ja mobiilimaksut

Huomaa, että varaus peruuntuu automaattisesti, ellei sitä makseta 10 minuutin sisällä varauksesta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, www.paytrail.com

Lennolle ilmoittautuminen

Helsinki-Vantaan liiketerminaalilta lähteville lennoille tulee saapua vähintään 60 minuuttia ennen lennon lähtöaikaa. Lähtöselvitys sulkeutuu 40 min ennen lennon lähtöaikaa. Helsinki-Vantaalla on turvatarkastus, katso ohjeet tästä.
Saapumisohje liikelentoterminaalille.
Ohjeita lennolle tuleville.

Muilla kentillä tulee saapua 45 minuuttia ennen lennon lähtöaikaa.

Varaudu aina todistamaan henkilöllisyytesi.

Oheistuotteet

Jos haluat ostaa yhdistyksen oheistuotteita. Maksutavat käteinen ja yleisimmät maksukortit.

HUOM.

DC-3 on historiallinen ilma-alus. DC-yhdistyksen toiminta ei täytä yhtä vaativia turvallisuuskriteerejä kuin kaupallisessa lentotoiminnassa ohjaajien, lentokaluston, huoltotoiminnan ja operoinnin osalta.

Jäsenryhmälennot                    Kaikki tapahtumat

Jäsenlentolista ja lentojen paikkatilanne

Luethan lentojen ehdot ennen varaamista.

DC Yhdistys ry.

Y-tunnus: 2003383-8
Yhdistysrekisteri: 148.462
IBAN: FI32 2001 1800 3885 17